نظر به حساسیت بالا در پایداری سرویس دهی و امنیت اطلاعات کاربران جهت پیشگیری از قطعی (دان تایم) های پیش بینی نشده و کاهش احتمال بروز خطاهای سخت افزاری ما در کدباکس به صورت دوره ای نسبت به تغییر زیرساخت های سخت افزاری و به روز رسانی آنها اقدام می کنیم.

به این ترتیب علاوه بر ارتقا در برخی از سخت افزارها همگام با تکنولوژی روز، با توجه به جایگزین شدن آنها با سخت افزار جدید ریسک های حاصل از استهلاک و خستگی کارکرد در سخت افزارها نیز از بین خواهد رفت.

 

در همین راستا به زودی تغییراتی در زیرساخت سخت افزاری کشور آلمان خواهیم داشت که با توجه به ساختار شبکه این دیتاسنتر برای برخی از مشتریان شاهد تغییر آی پی نیز خواهیم بود. تلاش ما آن است که با برنامه ریزی و زمان بندی دقیق کمترین قطعی را در این فرایند برای کاربران ایجاد کنیم.

در مقابل ضمن افزایش پرفرمنس سرویس های کاربران و کاهش ریسک های ناپایداری در سرورها و نظر به تغییرات قیمت ها در ماه های اخیر، گزینه های تشویقی ویژه کاربران قدیمی در نظر گرفته ایم که پس از این تغییرات و به نسبت سابقه سرویس برای کاربران در دسترس خواهد بود.

 

متعاقباً زمان بندی انجام تغییرات و تاثیر آن بر سرویس های ایشان به صورت خصوصی به هر کاربر گزارش داده خواهد شد.

 

با تشکر از همراهی شما عزیزان، امید است در آغاز هشتمین سال فعالیت کدباکس بتوانیم مثل همیشه رضایت و حمایت شما را در بالاترین سطح ممکن شاهد باشیم.



Tuesday, October 6, 2020





« برگشت