پیرو اقدامات اخیر در جهت ارتقا کیفیت خدمت رسانی و جلب رضایت مشتریان، سامانه اطلاع رسانی پیامکی همچنین سامانه پشتیبانی تلفنی فعال شد.

سامانه پیامکی

از این پس برای مواردی همانند آگاهی از وضعیت تیکت ها، تحویل یا تعلیق سرویس ها و سفارشات، همچنین ایجاد فاکتور در صورتی که کاربران در پروفایل کاربری خود شماره تلفن همراه صحیح وارد نموده باشند برای ایشان پیامک هایی ارسال خواهد شد.

لطفا در نظر داشته باشید که فرمت صحیح شماره تلفن بدون کد کشور و همراه با 0 در ابتدای شماره می باشد.

لازم به اشاره است جهت پرهیز از ایجاد مزاحمت این سامانه از ساعت 11 شامگاه تا 7 صبح غیر فعال خواهد بود و پیامکی برای شما ارسال نمی گردد. پیامک های مربوط به این بازه زمانی در ساعت 8 صبح روز بعد برای شما ارسال خواهد شد.

شماره خط ارسالی پیامک های کدباکس از سر خط 1000 بوده و دقیقا برابر شماره تماس پشتیبانی مجموعه می باشد که به شرح زیر است:

10002191690421

در حال حاضر هیچ سرویسی بر روی پیامک های دریافتی این شماره فعال نمی باشد. بنابراین پاسخ به پیامک های دریافتی این سامانه نادیده گرفته خواهد شد. سیستم اطلاع رسانی پیامکی کدباکس رایگان بوده و برای کلیه مشتریان کدباکس (به شرط ثبت بودن شماره تلفن همراه) فعال می باشد. جهت غیر فعال کردن این سیستم کافیست تلفن همراه خود را از فیلد مربوط حذف نمایید یا از طریق تیکت درخواست غیر فعال کردن این سیستم را مطرح نمائید.

سامانه پشتیبانی تلفنی

هر چند به منظور مستند سازی و قابل رهگیری بودن اکثر موارد الویت با ارایه پشتیبانی و پیگیری موضوعات با استفاده از درخواست های پشتیبانی (تیکت) می باشد، اما به منظور تسهیل روند کاری و ایجاد ارتباط نزدیک تر با کاربران سامانه پشتیبانی تلفنی کدباکس با شماره تماس زیر راه اندازی شد:

02191690421

پس از برقراری تماس با شماره فوق با فشردن کلید 0 به اپراطور متصل خواهید شد. در صورتی که شماره های داخلی خاص دیگری مد نظر شما باشد می توانید مستقیما به واحد مربوط متصل شوید. لازم به اشاره است که برخی از واحدها تنها در بازه زمانی خاصی پاسخگوی شما خواهند بود و در باقی موارد تماس شما بدون پاسخ قطع خواهد شد. در این موارد در صورت وجود فوریت می توانید از سیستم تیکت استفاده نمایید یا مورد را با اپراطور مطرح نمایید.

داخلی های سامانه پشتیبانی تلفنی در حال حاضر به شرح زیر می باشد:

داخلی 1 - واحد مالی و حسابداری (روزهای فرد)

داخلی 2 - طراحی و توسعه‌ وب (فقط یکشنبه ها)

داخلی 3 - لایسنس و گواهینامه SSL  (تمام روزهای کاری غیر تعطیل در هفته)

داخلی 4 - ثبت دامنه و میزبانی‌وب  (تمام روزهای کاری غیر تعطیل در هفته)

داخلی 5 - سرور‌مجازی (VPS) و اختصاصی  (تمام روزهای کاری غیر تعطیل در هفته)

داخلی 6 - واحد فروش (تمام روزهای کاری غیر تعطیل در هفته)

داخلی 7 - ارتباط با مدیر مجموعه (فقط شنبه ها)

 

لازم به اشاره است که ساعت پاسخ گویی در حال حاضر تنها از 8:00 تا 14:00 می باشد. در آینده در صورت تغییر ساعات یا روزهای پاسخگویی مراتب متعاقبا به اطلاع کاربران خواهد رسید. 

همچنین لازم به اشاره است که تنها تماس هایی که با شماره مذکور با شما گرفته می شود از طرف مجموعه کدباکس می باشد و هر گونه تماس تلفنی از طریق شماره متفاوت با شما جعلی می باشد.



Wednesday, May 19, 2021





« برگشت