ما همواره سعی در ارائه مناسب ترین قیمت برای محصولات بر اساس نیاز مشتریان داریم. با این وجود بر اساس وابستگی شدید قیمت ها به ارز و همچنین موج عمومی قیمت گذاری بازار ما به ناچار پس از 3 سال قیمت های سرورهای مجازی خود را به روز رسانی کرده ایم. عواملی که باعث افزایش قیمت محصولات شده است:

- افزایش نرخ دلار از 3800 تومان به بالای 6000 تومان
- افزایش 10 تا 20 درصدی عرضه سرورهای اختصاصی در اکثر دیتاسنترها در سال های 2017 و 2018 (مانند دیتاسنتر OVH، Redstation و Hetzner)
- ارتقا پورت در برخی از سرورها جهت رفع مشکل افت سرعت که توسط برخی کاربران گزارش داده شده بود.

با وجود افزایش 2 برابری قیمت دلار و همینطور مسائل دیگر، ما تنها با افزایش 20% قیمت تمدید محصولات فعلی و افزایش شناور بین 20 تا 50 درصد در خرید های جدید سعی در حفظ منافع کدباکس و البته تداوم سرویس دهی با کیفیت به مشتریان گرامی را داریم.

قطعا صرفه اقتصادی خرید از کدباکس جزو الویت های مشتریان بوده و ما به خوبی این مسئله را درک می کنیم، به همین منظور ما سامانه ویژه ای جهت مشتریانی که سرویس های خود را تمدید می کنند طراحی کرده ایم که به زودی رونمایی خواهد شد. در این سامانه با ارائه امتیاز وفاداری به مشتریانی که وفاداری بالاتری داشته باشند گزینه های تخفیفی ویژه ای را ارائه خواهیم نمود.

لازم به ذکر است تغییرقیمت اعلام شده تنها روی فاکتوره ای جدید موثر بوده و در فاکتورهای فعلی (پرداخت نشده) شما موثر نمی باشد و شما با پرداخت همان مبلغ قبلی می توانید یک دوره دیگر را نیز با قیمت قبل از سرویس خود استفاده کنید.



Friday, May 25, 2018





« السابق